سفارش تبلیغ
صبا ویژن




چگونه یک فوتبالیست مشهور،محبوب و پولدار شویم؟! - sport

درباره نویسنده
چگونه یک فوتبالیست مشهور،محبوب و پولدار شویم؟! - sport
تماس با نویسنده


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
چگونه یک فوتبالیست مشهور،محبوب و پولدار شویم؟! - sport

آمار بازدید
بازدید کل :48175
بازدید امروز : 0
 RSS 

فوتبالیست حرفه ای شدن در یک دقیقه!!

ارژنگ حاتمی

 

?- داشتن اعضای لازم: برای فوتبالیست شدن داشتن دو عدد پا و یک عدد زبان الزامی است، بدیهی است افراد بدون پا و یا سه پا و چهارپا و یا بی زبان توانایی فوتبالیست شدن را ندارند.

 

?- دوست شدن با توپ: شما روزی شونصد دفعه باید روی کاغذ بنویسید: « توپ دوست ماست!»، و تمام اوقات خود را با توپ بگذرانید ... ببخشید تصحیح می کنم اکثر اوقات!!

 

?- تمرین شوت زدن: شما بایستی تمام شوتهایی که زدن آنها در زمین فوتبال الزامی است را یاد بگیرید، خوشبختانه این کار چندان سخت نیست، چون تنها زدن یک نوع شوت در هر بازی فوتبالی اجباری است و آن « خرشوتی» است.( و زدن باقی شوت ها اختیاری است!)

 

?- زمین خاکی: اکنون شما باید یک عدد زمین خاکی پیدا کنید، چون همه قبل شما همین کار را کرده اند،البته علم خاک شناسی هنوز به این کشف مهم دست نیافته است که در این زمین خاکی چه چیزی وجود دارد که همه قبل ستاره شدن در آن یه دوری زده اند!

 

?- فوتبالیست آماتور : شما به یک تیم باشگاهی ( احتمالاً دسته دوم!) دعوت می شوید، اگر نشدید مشکل از خودتان است، به مرحله 2 برگردید و طبق دستور العمل باقی مراحل را از دوباره طی کنید.

 

?- شکوفایی استعدادها: حالا وقت استفاده از زبان است، شما بایستی از مربی خود به شدت انتقاد کنید و بگویید او باندهای مافیایی در تیم راه انداخته و در این تیم حق شما خورده می شود! مدام از دست ها و حتی پاهای پنهان صحبت کنید که هی حق شما را می خورند!

 

?- وارد شدن به روزنامه ها: زیاد ذوق نکنید تازه این اولشه! دو سه تا نشریه زرد با شما تماس می گیرند و از آنجا که برای وجدان کاری احتمالاً ارزشی قائل نیستند از شما پول می خواهند تا حرف های شما را در نشریات به چاپ برسانند.

توضیح جدی: شما بایستی پیشنهاد آنها را قبول کنید، چون در غیر اینصورت در همان نشریه حالتان را به شدت اخذ می کنند! اصولا خودتان را با خبرنگار جماعت در نیندازید، مگر حوصله دارید؟! به گفته یکی از بزرگان اهل فوتبال ( دبیر موقت) آنها یعنی همان خبرنگارها چرت و پرت می نویسند!!

 

?- فوتبالیست نیمه حرفه ای: اکنون شما به یک تیم دسته اولی دعوت می شوید، چون آنها مصاحبه های شما را خوانده اند و گول خورده اند! همان مرحله 6 را به صورت حرفه ای تر دنبال کنید، یعنی این بار بگویید کاپیتان در تیم باندبازی راه انداخته است! این صحبت شما باعث می شود شما سریعاً از حالت نیمکت نشینی خارج شوید!

 

?- اثبات تعصب: اکنون شما در وسط زمین چمن هستید بایستی سریعا کله یکی از بازیکنان تیم حریف را با سرتان نشانه بگیرید و محکم با کله به آن بکوبید ... حالا شما با سری خونین روی زمین افتاده اید ... به صدای تماشاچی ها گوش کنید ... شما را صدا می زنند، محبوب شدید! ... با آمبولانس شما را به بیمارستان می برند ... خوش بگزره!

 

??- وارد شدن به دنیای حرفه ای فوتبال: اگر بعد از تکرار هفت هشت دفعه مرحله 9 شما هنوز زنده مانده اید حتما به تیم های لیگ برتری دعوت می شوید، چون در فوتبال ما مهم غیرت و تعصب است، مگر نشنیده اید که به دریبل زدن و کارهای تکنیکی می گویند حرکات اضافی با توپ؟! 

 

??- رفتن به آرایشگاه: اگر به فکر خودتان نیستید به فکر مردم باشید آخه قراره هفته ای یک بار شما رو به مدت 90 دقیقه توی تلویزیون ببینند و هی قیافتون رو در مجلات مختلف تحمل کنند ، شما بایستی به سر و وضع خودتان برسید و موهایتان را ژل بمالید ... چی؟!نمی دونین ژل چیه؟! ... عیبی نداره به داروخونه بگید خودش بهتون میده! البته دماغتان را هم عمل کنید بهتر است!

 

??- حاشیه : حتما شنیده اید که زیبایی فوتبال به حاشیه های آن است، همیشه حاشیه ساز باشید، مطمئن باشید بازیکن با اخلاق و سر به زیر به هیچ جایی نمی رسد، مثلا با کله بکوبید به سینه بازیکن حریف! به داورها فحش و ناسزا بدید، از سر تمرینات تیم غهر کنید، زنتون رو بکشید، به کنسرت خواننده های اون ور آبی برید، اصلا هر کاری می خواین بکنید! یادتون نره تا جای امکان هم از برنامه نود هم سوء استفاده کنید، یعنی با خبرنگاران آنها با تندی صحبت کنید اما در پخش زنده تلویزونی مظلوم بازی در بیآورید!!

 

??- رسیدن به قله آرزوها: نگاهی به خود بیندازید چه می بینید؟! یک کله پر بخیه؟! ... نه بهتر نگاه کنید ... یک مارمولک؟! ... نه مگه دکتر مودتی که اینجوری می بینی؟! ... بهتر خودم بگم .. شما اکنون یک فوتبالیست حرفه ای و مهم تر از آن یک دست پشت پرده و مافیایی بزرگ در ورزش این مملکت شده اید ... فقط حواستان جمع باشد این عادل خان زیر آبتان را نزند و رسوایتان نکند! در ضمن فراموش نکنید چه کسی بهتون این مراحل را آموزش داد ... یک امضا لطفاً !!



نویسنده : ابوالفضل » ساعت 9:12 عصر روز سه شنبه 88 دی 15